Missförstå mig rätt....

Det förra inlägget var ganska spretigt. Men så är det ju i min hjärna - spretigt! Ni känner väl igen er i det ni också?

Nej, jag ska INTE sälja Fille. Återigen. Men dessa svackor får ju en att löpa amok i tankarna. Tack för era fina kommentarer! <3

Jag bestämde mig igårkväll för att tävla med honom i maj och månaden ut och sedan ta det lite lugnt resten av sommaren. Han och jag behöver nog landa lite efter alla våra framsteg. Det ska bli så skönt med sommar... Längtar verkligen oerhört mycket!

Idag fyller min underbara vän Lovisa 29 år. Så gammal men ändå så ung! Jag och Julia ska på middag i hennes nyrenoverade lya i Ektorp, ska bli så kul att se nya köket också. Jag ska köra bil dit. Så no vino för mig ikväll... =/ Det är ju så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0