Oj, nytt år, IGEN!

Tiden går foooort! Har inte tid att sitta här egentligen... Borde tentaplugga till folkhälsotentan på lördag. Men hur kul är DET på en skala? Har precis kommit från innebandyträningen, det gick ganska bra idag, känner att kondisen är tillbaka men jag blir så SUR ibland....på mig själv framför allt när jag klantar mig och så hatar jag när saker är orättvisa, typ om lagen är ojämt fördelade. Det var dom idag men vi bytte lag sen så det blev bättre. Grin-Sara alltså. Jag erkänner det.

Och numera är jag i ett förhållande men en jättefin kille! Jag är så glad över det, för han gör mig glad, jämt=) Dock hinner vi inte ses så ofta, eller jo, ganska ofta egentligen men det är mest på kvällarna när man är trött. Men så är det, han jobbar ofta sent och jag går ofta upp tidigare än honom på morgnarna plus att vi sällan är lediga på samma dag. Och så spelar vi ju faktiskt innebandy i samma lag, vilket är sjukt kul för han är lätt bäst i hela laget. Det är inte mycket han inte är bra på, min prins =)
Mitt andra förhållande har jag återupprättat med Toppen, hon är äntligen hemma från sin mammaledighet och hon är finare än någonsin nu. Det är en fröjd att rida henne, hon är fortfarande busig och har en egen syn på allt som vanligt, men ridmässigt är hon bättre än hon någonsin varit. Det var nog det bästa vi kunde göra, att låta henne få ett år på sig att bara vara och mogna till sig lite.
Andra saker som jag pysslar med är att gymma och plugga. Kan iaf kortfattat säga att träningen går framåt, är rätt nöjd som det är nu, bra kondis, kläderna sitter bra... är med i en grupp som heter 200 träningspass under 2012, och det är en sjukt bra sporre! Beach 2012 är inte långt bort.
Plugget ja, vill bara bli klar nu. Fy vad jag e trött på detta. Vill få ett bra betalt jobb som jag trivs på och börja mitt Nya liv. Ska fixa lägenhet i sommar också. Men måste mao uppdatera mitt CV och börja söka jobb för att kunna börja jobba och även fixa nytt boende för här i Korren får jag inte bo när jag väl är klar med plugget. 2012 kommer att bli ett intressant år.
Jag vill så mycket som jag helst inte skulle vilja att jag ville. För hur ska man hinna med allt? Man blir ju bara stressad när man inser att man inte kan/hinner göra allt som man vill.



Costa Rica var btw fantastiskt! 3 veckor av äventyr och jag kunde verkligen koppla bort den FRUKTANSVÄRT cp-jobbiga hösten. Där kunde jag även stryka en av mina "att göra"-grejer från min bucket list - Att lära mig surfa. Och hör och häpna, det gick faktiskt jäkligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0