I väntan på att maten ska processas...

Så kan jag ju skriva lite här.
Nu har jag slutat rida Toppen. Det var bäst så, även fast mitt hjärta blöder lite varje gång jag tänker på det. Fast jag ser det mer som ett uppehåll, för vem vet vad som händer i framtiden! Nu kan jag iaf folkusera helhjärtat på lillfille!
Blir att åka ut dit såfort det blir maj. Längtar!
Helgen gick i firandets tecken, två födelsedagsbarn. På fredagen firades min bästa vän Lovisa som blev 25, kvällen inleddes med mys och sminkning hos henne. Sedan åkte vi till restaurang J där vi åt en fin middag. Vi avslutade på Berns och riktigt mycket dans!
Lördagen spenderades på Djurö, där vi samlades sex stycken tappra soldater och fullkomligt öste vit färg i hela undervåningen i 8 timmar. Fint blev det!
Kvällen spenderades sedan i stan på Musslan vid Odenplan där vi firade Leos vän som också hade fyllt år. Riktigt mysig och trevlig kväll som alltid med det där gänget!
Söndagen blev lat för min del då jag läg i sängen och kollade när RGB blev 6a å världscupfinalen. Gött!
Ny vecka, och det blir mycket jobb på Hööks, lite skola och umgås med vänner. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0