Nyfriserad!

Blond is better, Blondes have more fun och allt det där.... Är iallafall blond som jag brukar nu, ca 8 månader sen jag blev brunett och det känns skönt att vara back to normal!
Ska jobba ikväll på Nacka och imorgon går jag kväll/dag på KUA. Det blir de två sista passen, puh! Det har varit rätt soft och lärorikt, men det ska bli skönt att börja på psykpraktiken som ligger lite närmare. Mer exakt här på söder! Najs.
Annars då, Jo, TOPPEN KOMMER HEM NÄSTA HELG :D Saaaaknar stallivet, lukten av häst och härliga uteritter. Ska bli skoj att sätta igång min lilla pärla igen. Min andra egna lilla pärla blir kvar i Norrtälje under vintern/våren så han får växa på sig och leka med de andra. Ska bli kul att se honom också när vi åker och hämtar Toppen i samma veva.
Dagarna går i rasande fart, har inte sovit så bra på sistone pga fullmånen, samma visa varje gång. Men tog igen mig inatt och känner mig utvilad. Varje dag denna vecka är späckad med måsten så det gäller att ta igen sig när man kan...
Nu ska jag springa till bussen, för jag börjar kl 15.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0