Fire Away!

Älskar nya låten Titanium med David Guetta feat Sia!
Helgen bjöd på läkemedelstenta, jobb och bowling. Utan att säga för mycket så tror jag att det kan ha varit min sista tenta i läkemedelsberäkning ever. Får väl hoppas!

Lördagkvällens bowling var riktigt kul, var på Imperial lanes i sickla där de hade discobowling. Inte min bästa bowlingprestation direkt men jag får väl vara nöjd, och komma igen nästa gång. Kanske dricka lite mindre strawberry daiquiri innan.... Sen var det jobb på morgonen dagen efter på nacka. Var ju lagom pigg, känns som jag aldrig får sova ut. Eller jo, på fredagen efter sista dagen på KUA somnade jag direkt jag kom hem vid 16-tiden, vaknade runt 19.30 och somnade igen runt 01. SKÖÖÖNT!

Denna vecka går i samma spår, jobb idag och på söndag, resten praktik. Inte lika tidiga mornar iofs och får hålla mig till södermalm. Endast ledig lördag och då ska jag nog åka ut till Värmdö. 6 dagars jobb/praktik i veckan börjar kännas lite mastigt, men det ska nog lugna sig snart. Har börjat gymma nu också, måste komma i form till beachen i jul... känns som lite och ofta blir min strategi, helst 40 min varje dag än att jag tar ut mig i 1 och en halv timme varannan, var tredje dag, tror det blir mest effektivt. Eftersom gymmet ligger på vägen till och från praktikplatsen så passar ju detta utmärkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0