Min fina Fille



Är han inte för snygg?

Nu ska han stanna kvar där han är och gå på lösdrift i vinter med sina kompisar. Toppen kommer att komma hem till Värmdö i mitten på oktober så då blir han utan mamma... :(

Sen är väl tanken att han ska få komma hem till värmdö några veckor för hantering i sommar, men vi får se hur der blir. Jag vill behålla honom ett tag som hingst då det skulle få honom att få lite mer muskulöst utseende och en snygg hingstnacke. Det beror bara på om han kan sköta sig eller inte. Det får tiden utvisa! Annars är jag sjukt nöjd med hur han utvecklats, han verkar vara rätt stabil i pysket (mkt bättre än Toppens ;I ) så det är nog där hans pappas gener lyser igenom hehe.

Annars då, jag säger bara blä till praktiken.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :D

2011-08-30 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0