Länge leve sommaren, den som kom och gick igen, snabbare än någonsin förut

Jahopp. Det var den sommaren. Och jag har bara, bara jobbat. Och varit i finland. En familjevän dog i en tragisk trafikolycka. Westernfest för två veckor sen, fick en tröja av lead-singern i live-bandet rabalder. De hade f.ö en sån där bull-riding maskin och jag satt 1 minut och 22 sekunder (detta är min blogg och jag tänker vara stolt över att jag fixade att sitta så länge :P ). Fyllde 24 år i lördags, nu är jag snart gammal...
Skolan har börjat idag och igår fick jag dissen av en trevlig läkare som jag träffade på Sös i somras. Men that's life.

Minnet är bra men kort, minns inte så mycket mer av vad som hänt i somras. Jag har som sagt jobbat för det mesta och jag har trivts superbra på jobbet! 8 veckor gick fort, men nog blir man sliten alltid.

Snart blir jag även hästägare till Fit for fight! Känns lite läskigt, men det kommer bli bra. Jag har ju jobbat i sommar och har eventuellt ett extrajobb på g (peppar, peppar). Nu kommer lite bilder som jag samlat ihop på mobilen;


Utsikt från erstaterassen, där har jag spenderat många rosékvällar


Kungsträdgården i våras



Utsikt från Sös 26an i somras


Vi lämnar värtahamnen på väg till helsingfors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0