PBL

Hade vi imorse. Och den här gången var det minsann inget flumm! Det var riktigt roligt att äntligen få något konkret att jobba med. Vi hade två patientfall där vi skulle bestämma vad vi skulle göra med dem, vilka rutiner som gällde, vilka prover man skulle ta, vilka mediciner som var lämpliga att ge och vilka biverkningar de kunde ha osv. Intressant!

Vaknade med ont i högra örat imorse. Måste mao ta det lugnt någon dag till... inte mig emot!

Ska träffa mamma sen och äta lite. Hon bjöd mig på middag på Oliwer Twist förra torsdagen så det är väl dags att bjuda tillbaka. Kycklingfileerna är i ugnen och så ska jag koka jasminris och sen blanda Tikka Masalasås med cocosmjölk i. Tror att det kan bli gött! Är ju verkligen ingen mästerkock... Är ju inte direkt kräsen heller, bara det fyller magen.

Nu har min klasskompis Linda flyttat in tvärsöver vägen, i en av Erstas studentlägenheter! Så himla mysigt att vi alla är samlade nu. Vi ska ha det så härligt i höst med filmkvällar, utgång, middagar, pluggande osv=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet söta du, vi kommer ha super mys. är så glad att ni finns på andra sidan gatan, känns tryggt (;

2010-09-02 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0