Ny vecka!

Har nu beställt den där jackan jag ville ha från H&M! Det hade kommit in nya stl 36, jag blev jätteglad=) V.38 kommer den dock... får frysa två veckor till.

Har även fyndat på Tradera och snart får jag hemskickat min nya vinterjacka från Peak Performance (med ångerrätt)! Nu är det bara skorna och en ny matchande väska som fattas, men det tar jag senare....

Denna vecka består av Plugg, Jobb och lite Toppen. Hon är så underbar och mysig just nu så jag vill helst bara äta upp henne! Det är massor i plugget så måste vara disciplinerad. Men det ska nog gå bra. Allting rullar på finfint, har ingenting att klaga på direkt. Mitt rum börjar ta form. Måste hänga upp spegel och gardinstång men det är sånt där småpyssel bara. En ny matta skulle inte sitta fel heller men sånt är svårt att hitta, vet inte riktigt vad jag vill ha ännu.

Hade en mysig helg med lite för mkt alkohol. Men det hör ju till. Kommer inte festa på ett bra tag nu, har för mycket annat att göra, och måste spara lite.Det blev pizzamiddag his Linda som hade inflyttningsfest och sen drog vi vidare till Underbara bar. Måste säga att jag älskar stället men just i lördags var DJn väldigt dålig tyvärr. Hoppas det blir bättre nästa gång.

Har även tackat ja till att springa i "Topploppet" den 2 oktober i någon park här i Stockholm. Kommer bara springa 5 km, för jag pallar inte mera. Men det är kul att ha något att träna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0