Mmmm kaffe!

Har börjat dricka kaffe i sommar. Har alltid gillat det, men har tidigare blivit dålig i magen av det. Anledningen till att jag började dricka det var att jag jobbade så sjukt mycket och var så himla trött på jobbet så jag behövde något som kickade igång mig. Eftersom jag visste att jag blev dålig i magen av det så var jag lite tveksam till att börja, men då nöden inte har någon lag som man säger så provade jag trots allt en dag. Jag tog bara en liten kopp kaffe utan mjölk med enbart socker i och efter en stund så infann sig den efterlängtade effekten. Kroppen kickade igång och jag kunde jobba vidare en stund. Jag väntade dock på konsekvenserna, bieffekterna som brukade visa sig i form av magknip och uppblåst mage. Men det hände inte! Ganska nöjd och glad så fortsatte jag dricka kaffe i små doser. Var även noga med att dricka vatten också eftersom koffein är vätskedrivande. Så förra veckan så köpte jag mitt allra första kaffepaket någonsin! Är inte det vuxenpoäng så säg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0