fartfylld helg

Mina kära vänner från Helsingfors var på snabbvisit i Stockholm i fredas och självklart vart det fet-fest på kvällen. Vi hade bord på Rose och kvällen blev helgrym! Jag fick med mig de flesta av mina kära roomies vilket var jättemysigt och vi festade till stängning. Sedan vart det efterfest på finnarnas hotellrum till tidig morgon. Eller ja, för de som inte somnade dårå... ;)

Innan utgången hade vi alla räk/kräftskiva hemma hos oss med alla i korridoren samlade. Mycket trevligt och mysigt!

Mådde sådär lagom bra hela lördagen men det gick faktiskt ganska bra. Lunchen på Fridays var inte helt fel. Resten av lördagen spenderade jag i stallet med gulle-Toppen. Hon har gått och sträckt sig i hagen så hon är lite svullen och varm i kotan. =( Det blir skrittvila återigen någon vecka...

Idag på bussen var jag påväg mot stan när jag får en inbjudan till att vara med på en musikvideoinspelning!! Varför inte tänkte jag, såååå nu sitter jag här i full mundering återigen och ska strax åka iväg=) Det återstår att se hur det blir, om det är kul eller bara segt?! Jag tror visserligen på det förstnämnda.


Kommentarer
Postat av: L

<3 en puss kommer lastad till dig.



Längtar till torsdag :D

2010-09-21 @ 23:26:21
Postat av: Maja

Sv; det känns som om det kommer bli bra =)

Men jag kan fortfarande inte fatta att det händer, haha!



Förhoppningsvis blir det massor av update på bloggen!

Jag kommer dö om det inte finns internet till mig + en tv med 1000 kanaler X)

2010-09-22 @ 23:08:57
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0