Färdighetsträning på KTC inställt.... NAAAJS :D

Då kan jag ju plugga lite ist :D

Jag håller på budar på Tradera på en snygg Boomerang vinterjacka! jättespännande men den får inte gå upp för mycket i pris... Jag behöver Verkligen en ny vinterjacka som håller mig varm. Frös ihjäl hela förra vintern plus att jag också behöver bra vinterskor. Har hittat ett par kängor som e snygga på nilson shoes för 800 spänn. Hit eller shit?


Vill ha vattenavstötande, ordentliga, varma skor som håller hela vintern. VÅGA VÄGRA FRYSA!

Jackan jag budar på är en mörkbrun boomerang dunjacka. Tror den blir riktigt schysst!

Behöver även en höstjacka. Hittade denna på HM;


Fodrad! Najs. Jag satsar på att vara mer praktisk än snygg i höst. Åker man mycket buss så gäller det att man är klädd för att stå och vänta på bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0