Söndag. Igen!

Har varit duktig på motionsfronten idag. Först gym i en timme med Bruno som moraliskt stöd och draghjälp (annars hade jag aldrig tagit mig dit). Sen när jag kom hem hade mamma och pappa skottat snö i 2 ½ timme, tillsammans blir det 5 timmars skottande! Galet... De var sura för att jag inte hade hjälpt till (of course) men jag erbjöd mig göra lunch istället. På eftermiddagen åkte jag till stallet för att ha insläppet och mockade åt Renée för hon var magsjuk. Ska tillbaka dit klockan 8 ikväll och nattfodra. Ganska aktiv dag med andra ord. Nu tänkte jag laga lite middag för min mage kurrar... Kl 9 ska jag hämta syster yster Ina för hon har varit på Gotland och hälsat på sin vän Felicia.

Så galet mycket snö har det kommit! Och det ska fortsätta på tisdag säger de..."/ Me No Like!




Känner mig lite flummig just nu... ;)


Kommentarer
Postat av: L.

Klockren bild:P

2010-02-21 @ 19:03:57
URL: http://lovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0