Saras Wills and Won'ts.

Sara vill gärna:

Åka fort i en flashig BMW



Hoppa högst hinder och galoppera fortast på det finaste Fullblodet




Steka lite på Kallis på Somrarna:



Träffa snygga killar på krogen




Bli bjuden på resa en vecka till USA



Flumma med mina vänner

(Haha fett gammal bild jag hittade på oss, Lovisa ;) )

Slutligen: Shoppa massor trots att jag inte har ett öre att spendera och göra utmanande saker för att utveckla sig själv. Det var några saker som jag gärna gör.

Sara vill helst inte:

- Laga Mat. Har aldrig varit intresserad av det och kommer aldrig att bli. Och matrester är ju så himla äckligt!
-Göra läxor. Gjorde sällan läxor när jag var liten och kom undan med det så jag har sämst pluggdisciplin.
- Umgås med människor jag inte får något utbyte av. Särskilt folk utan humor har jag svårt för. 
-Frysa. Jag fungerar varken mentalt eller fysiskt när jag fryser.
-Ha vinter. Jag klarar mig så bra utan mörker, kyla, snö och slask. Vill jag åka skidor kan man ju åka till fjällen en vecka så är man trött på det sen.


Sen finns det massor med saker som är nödvändiga att göra, som att till exempel jobba. Jag trivs jättebra på mitt jobb nu och det är skönt med extra cash, men tänk om man hade varit ekonomiskt oberoende...? Drömma bör man annars dör man! Sen vet jag ju såklart, eftersom jag inte är någon ytlig idiot, att man blir i längden rätt olycklig och ensam om man bara går runt och är arbetslös och har för mycket pengar att göra av med.

That's all for now folks!









Kommentarer
Postat av: L.

Haha, skönt inlägg du gjorde. Undrade just om du skulle uppdatera bloggisen;) puss

2010-02-24 @ 20:48:16
URL: http://lovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0