Äntligen heeelg!

Det firade jag med att göra Det. Det man INTE ska göra. Blondera själv hemma.... Yes, I did it. Hoppsan! Men det blev okej. Jag måste bara köpa silverschampo så att det gula försvinner. Jag veeet att man ska göra det hos frissan, men det kostar skjortan! Och tar tid! Ska ändå bara vara på äcklig praktik i 6 veckor så ingen kommer bry sig hur jag ser ut i håret. Det är ju bara gamlingar där. Fick verkligen damp idag på mitt hår, helt ostyrigt och elektriskt med 7 meter utväxt. Jag pallade inte mer! Istället för att se ut som ett mobboffer ser jag hellre ut som en dum fjortisblondin...

I helgen ska jag: PLUGGA. Lovisa kommer hit på lördag som mitt moraliska stöd så ska vi ha plugghelg och mys. Så ska jag rida imorgon och på söndag, men det är Toppens foderhelg så kommer vara tvungen att springa till stallet varje dag ändå. Nåja, så är det. Har fått LÖN och CSN idag och lyckan är total! Wehooo! Frid i själen ett tag till, till alls räkningar är betalda.


Kommentarer
Postat av: L.

Så mys det kommer bli:D

2010-02-26 @ 17:32:35
URL: http://lovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0