Lördagkväll

Sitter med syrran och tittar på körslaget på TV. Varannan sekund ryser jag till över någon som sjunger falskt och jag förundras över hur dålig svensk tv-underhållning är. Inte konstigt att jag aldrig ser på TV. Och alla reklamavbrott...UscH!

Jag har avböjt att följa med mina vänner ut, jag är för det första otroligt pank och sen är jag inte på humör av någon anledning. Så nu sitter jag här och lyssnar på lite musik på min nyinstallerade dator. Tack Mange för att du fixade den!
Spotify är en skänk från ovan nu när all min musik är borta. Har kvar lite bilder iallafall. Älskar låten Jake-Oh - Up in the blue, skön musik och söt text. På min playlist finns en annan låt som jag älskar, men som jag förknippar med en person jag helst vill glömma. Trist när det blir så, men jag lyssnar på den ändå för det är Min låt och jag hörde den först!

Typiskt, jag hade lite saker som jag ville älta här men har glömt dem nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0