Update

Så var helgen över! Ganska fartfylld som alltid, det blev ingen dressyrtävling för mig, var för oförberedd. Jobbade med Malin på the top yard och så kom Eva och Stephen och hälsade på mig en stund från Kilfenora! Det var trevligt, längesen vi vi sågs senast. Eva är en barndomskompis till min mamma och hon har gift sig med en riktig irländare som är hur snäll som helst. Där de bor har de grisar och kor!

På lördagkväll besökte jag och Malin en av Adares lokala pubar, Bill Chawkes. Vi hade jättetrevligt och träffade många pratglada irländare:) Vi förväntade oss irländsk musik, men vi hörde bland annat September och Basshunter... kände oss nästan som hemma! Kvällens sämsta raggningsreplik var " tjena tjejer, ni bjuder väl på nästa runda??!"...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0